iklan

Saturday, March 24, 2012

Cybercafe pun ada GRO..apa kes..




Dulu, kita tahu hanya di Pub dan Kelab malam saja ada GRO.. Lepas tu, muncul pulak GRO di pusat-pusat karaoke.. Tapi zaman makin maju dan dunia makin berubah..
Sekarang ni.., korang jangan terkejut kalau di Cybercafe pun ada sediakan GRO yang berpakaian seksi serta mengghairahkan..


Di negara China, semakin banyak Cybercafe yang sediakan pelayan pelanggan atau GRO yang berpakaian seksi bagi menarik lebih ramai pengunjung..GRO terbabit bukan sahaja berpakaian seksi.., tetapi dorang juga bijak mengendalikan komputer dan menjadi peneman pelanggan ketika melayari internet..



So.., pelanggan tak lagi kesunyian ketika berada didepan komputer dan juga melayari ruang siber..

Macam-macam ye cara dorang nak tarik pelanggan.. Gua harap, jangan lah perkara-perkara macam ni wujud di Malaysia.. Gejala sosial yang ada pun dah tak tertanggung, ni kan pulak nak tambah yang baru..


Reactions:

0 komenentar: